NEONAIL i NAOKO łączą siły, żeby wspierać dziewczynki
24 października 2024 |To nie jest zwyczajna kolekcja bluz – to działanie na rzecz lepszej przyszłości, w której dziewczynki mają możliwość rozwijania swoich skrzydeł. Dwie polskie marki połączyły siły, aby przekazać jednoznaczny komunikat: kobiety są sprawcze, kreatywne i mają prawo żyć według własnych zasad, łamiąc istniejące stereotypy. Silne kobiety nie mogą istnieć bez silnych dziewczynek, dlatego obie marki postanowiły przeznaczyć 10% ze sprzedaży swoich unikatowych bluz na wsparcie Fundacji Kosmos dla Dziewczynek.
Fragment większej misji
Wszystko rozpoczęło się od jesiennej kampanii „Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”. Jej pięć bohaterek to pięć wyjątkowych osobowości, które odważnie wychodzą poza schematy: Gosia Prus – kierowczyni rajdowa, DJ Ara – DJ-ka 50+ z Dancingu Międzypokoleniowego, Anna Kowalska – reprezentantka Polski w karate olimpijskim, Sara James – wokalistka oraz Wiktoria Bialic – perkusistka współpracująca z polskimi i zagranicznymi gwiazdami.
– Wizerunek kobiety promowany przez NEONAIL doskonale współgra z misją Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, której celem jest wspieranie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu własnych mocnych stron i odważnym kształtowaniu swojej przyszłości. W bohaterkach naszej kampanii dostrzegliśmy inspirujące kobiety, które mogą stać się wzorem dla młodych dziewczynek – mówi Magdalena Stoińsa, PR Managerka NEONAIL.
Sylwia Szwed, Prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, podkreśla, że czerpanie z autentycznych historii odważnych kobiet ma ogromne znaczenie dla młodych dziewczyn. Dzięki takim opowieściom zyskują one siłę do obalania krzywdzących stereotypów.
– Każda z nas ma swoją historię, a te doświadczenia są bezcennym wsparciem dla kolejnych pokoleń. Warto inspirować się sobą nawzajem, pokazując, że prawdziwa siła tkwi w autentyczności. Głęboko wierzę, że to właśnie ta myśl będzie przewodziła całej inicjatywie, która ma na celu wsparcie dziewczynek w tej niełatwej drodze, na przeszkodzie której wciąż pojawiają się ograniczenia i stereotypy – podkreśla Sylwia Szwed.
Obok tych bluz nie przejdziesz obojętnie
Designerskie, bawełniane bluzy, które zostały zaprojektowane i stworzone przez NAOKO, nawiązują w swoich chwytliwych hasłach do pasji niezwykłych kobiet z kampanii NEONAIL. Klientki mają możliwość wyboru spośród czterech energetycznych projektów, z których każdy eksponuje inne hasło: „Fearless in every turn”, „Vintage babe”, „Loud and proud” oraz „Bling is my thing”. Miłośniczki hybrydowego manicure z pewnością zwrócą uwagę na to, że projekty bluz utrzymane są w kultowych kolorach lakierów NEONAIL: głębokim różu Ticket To Anywhere, niebieskofioletowym Adventure Aura, mlecznym beżu Days Without Pressure oraz intensywnym różowym Set To Empower.
– Pod względem misji, wartości, ale także estetyki, współpraca NEONAIL, NAOKO i Fundacji Kosmos dla Dziewczynek to wymarzony projekt. Łącząc piękno i funkcjonalność, udowadniamy, że design może być nośnikiem ważnych społecznie przekazów, służących wyższym wartościom – zaznacza Magdalena Stoińska z NEONAIL.
— Ta kolekcja to dla mnie nie tylko ogromna przyjemność z samego procesu tworzenia, ale przede wszystkim szansa na przyczynienie się do czegoś większego — mówi Monika Szyndler, właścicielka i projektantka marki NAOKO. — Kobiecość, którą celebrujemy w naszych projektach, ma moc transformacji. Chcemy, aby każda dziewczyna czuła się silna, pewna siebie i gotowa na wyzwania, które przed nią stoją. Z radością przekazujemy część zysków na rzecz Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, aby wspólnie inspirować nowe pokolenie kobiet do działania i spełniania marzeń — dodaje Monika Szyndler.
Bluzy są dostępne w sklepach online obu marek i w sklepach stacjonarnych NAOKO.
Foto: NEONAIL i NAOKO