Modnie i Zdrowo

Automatyzacje, AI, recommerce wśród nagrodzonych projektów konkursu „Kobieta e-commerce 2023”

25 maja 2023 | Źródło informacji: Fundacja Kobiety e-biznesu / PAP

Znane są już laureatki drugiej edycji konkursu „Kobieta e-commerce 2023”, organizowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu wraz z partnerami. Jury nagrodziło 8 kobiet wyłonionych spośród 180 zgłoszeń. Internauci w ogólnopolskim głosowaniu wybrali Hannę Żudziewicz. Nagrodę specjalną i tytuł „Osobowości Rynku” 2023 otrzymała Weronika Marczuk. Finałowa gala odbyła się 18.05.2023 w Villa Intrata na terenie Pałacu w Wilanowie w Warszawie.

Konkurs „Kobieta e-commerce” to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.

W drugiej edycji do konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń. Profesjonalne Jury , w skład którego zasiadali przedstawiciele branży e-commerce oraz biznesu online podczas obrad zdecydowało o przyznaniu statuetek „Kobieta e-commerce 2023” oraz wyróżnień w 8 kategoriach: „Najlepszy sklep internetowy”, której partnerem jest Allegro, „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka); „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo), „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (Allaboutlife.pl), „Odpowiedzialny e-commerce” (MODIVO), „The best influencer for e-commerce” (Agencja They.pl), „Najlepszy start-up e-commerce” (Przelewy24), „Innowacja w e-commerce” (InPost).

W tegorocznej edycji zgłoszenia oraz nominacje były na bardzo wysokim poziomie. Różnorodność i innowacyjność projektów zaskoczyła pozytywnie organizatorów. Wiodące trendy to automatyzacja, która poprawia działanie e-biznesu, wykorzystanie AI w e-biznesie, odpowiedzialny e-commerce, produkcja i sprzedaż wyrobów z uwzględnieniem troski o planetę. Kolejny rok z rzędu widać także, że influencerki mają ogromy wpływ na promowanie marek, a także tworzą własne e-biznesy, bazując na zbudowanych społecznościach.

Nagrody w konkursie „Kobieta e-commerce 2023”

Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 8 nagród głównych oraz 9 wyróżnień. Dodatkowo zarząd fundacji przyznał specjalne wyróżnienie – tytuł „Osobowości Rynku” – Weronice Marczuk za zaangażowanie na rzecz wojny w Ukrainie. „Nagroda internautów” przypadła influencerce Hannie Żudziewicz, która uzyskała największą liczbę głosów internautów oraz otrzymała nagrodę finansową i kurs językowy od eTutor.

Laureatki w poszczególnych kategoriach:

  • „Najlepszy sklep internetowy” (partner Allegro): Magdalena Karpińska – współzałożycielka sklepu KARMNIK.org.
  • „Technologia dla e-commerce” (partner Audioteka): Anna Korc, współtwórczyni Digimans AI.
  • „Najlepszy e-marketing” (partner Ceneo): Irina Lastovjak rozwijająca start-up – „FUTURE WORLD ON”
  • „Przedsiębiorcza mama w e-commerce” (partner Allaboutlife.pl): Joanna Rułkowska – prowadzi internetowy portal Prawo mamy
  • „Odpowiedzialny e-commerce” (partner MODIVO): Zosia Zochniak – stworzyła sklep recommerce „Ubrania Do Oddania”.
  • „Innowacja w e-commerce” (partner InPost): Paulina Walkowiak – współtwórczyni technologii dla e-commerce w kategorii analityki behawioralnej – cux.io.
  • „Najlepszy start-up for e-commerce (partner Przelewy24.pl): Marta Górnicka, prowadzi sklep 1240.design z ceramiką artystyczną ze Stanów i Kanady.
  • „The best influencer for e-commerce” (partner They.pl): Hanna Żudziewicz – na swoim instagramie pokazuje, jak wygląda jej życie jako mamy, tancerki, kobiety pracującej.

Prezentacje wszystkich laureatek można znaleźć tutaj.

Gala „Kobieta e-commerce 2023”

Podczas gali wizualnych emocji dostarczył pokaz mody Tatuum i Kazar oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge.

Odbył się również panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol z MODIVO, Marcin Grzelak eTutor.pl, Jakub Gierszyński ZDROWIT oraz Marcin Wolnicki z Ceneo.

Organizatorami konkursu jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z partnerami.

Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They.pl, Progressivo.

Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor.

Źródło informacji: Fundacja Kobiety e-biznesu / PAP